Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

ένας χρόνος μετά

«Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία αλλά δεν μπορώ να κάνω το ταξίδι σας/ Είμαι επισκέπτης/ Το κάθε τι που αγγίζω με πονάει πραγματικά/ κι έπειτα δεν μου ανήκει/ Όλο και κάποιος βρίσκεται να πει “δικό μου είναι”/ Εγώ δεν έχω τίποτε δικό μου είχα πει κάποτε με υπεροψία/ Τώρα καταλαβαίνω πως το τίποτε είναι τίποτε/ Ότι δεν έχω καν όνομα/ Και πρέπει να γυρεύω ένα κάθε τόσο/ Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω/ Ξεχάστε με στη θάλασσα/ Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία.»”


Θόδωρος Αγγελόπουλος, 1982, ανέκδοτο ποίημα (via zairacat)
Αφού, μέσα στον ζόφο και τη περιρρέουσα μελαγχολία, ξαναψάχνουμε την ομορφιά, όση απέμεινε κι όση μπορούμε να ανακαλύψουμε δηλαδή, είναι μια ευκαιρία να ξαναδούμε τον Αγγελόπουλο απ’ την αρχή.
 

Θ. Αγγελόπουλος – ένας χρόνος μετά. 24-30 Γενάρη, επιλεγμένες αίθουσες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα, θα προβάλλουν το σύνολο των ταινιών του.
εδώ οι πληροφορίες για τις αίθουσες, τις ώρες κλπ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου