Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Ας μιλήσουμε ξεκάθαρα λοιπόν…

....της Έφης Δίντση

  Η ώρα 18.06. Ζεστός καφές στο τραπεζάκι δίπλα μου και το μοναδικό φως στο δωμάτιο προέρχεται από την οθόνη του υπολογιστή. Πού και πού κάτι σκυλιά γαβγίζουν στη γειτονιά ενώ στην πολυκατοικία επικρατεί μια ασυνήθιστη ησυχία. Σκέφτομαι πως οι περισσότεροι είναι στους δρόμους, άλλοι μόνοι τους, άλλοι με παρέα, άλλοι χαμογελαστοί και άλλοι με νεύρα. Όλοι τους με μια διάθεση που εξαρτάται (στις περισσότερες των περιπτώσεων) από άλλους ανθρώπους.

Δε θα σταθώ στην ευχάριστη διάθεση με το χαμόγελο να φτάνει ως τα αφτιά αλλά σε εκείνη την ύπουλη, υποχθόνια και ανελέητη φωτιά που σιγοκαίει μέσα σου και κάνει το μάτι σου να γυαλίζει επειδή απλά κάποιος στόμα είχε και μιλιά δεν είχε. Πιο απλά, επειδή κάποιος δεν μπόρεσε ή δεν ήθελε να μπει στον κόπο να σου εξηγήσει πέντε πράγματα παραπάνω σχετικά με ένα ζήτημα.

Πρώτον , δάχτυλα έχω αλλά όχι για να τα μυρίζω. Και πού να ξέρω εγώ ρε φίλε τι ήθελες να πεις και τι πραγματικά εννοούσες; Δεν το εξήγησες, δεν το ανέλυσες, τέλος. Μην περιμένεις να μαντέψω τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις (πέρα από τον Αλέξη).

Δεύτερον, δεν ήξερες δε ρώταγες θα μου πεις. Αλλά για μισό λεπτό. Γιατί να κουράσω εγώ το μυαλουδάκι μου στην προσπάθειά μου να μαντέψω τι εννοείς και να θέσω τις ανάλογες ερωτήσεις μπας και καταλάβω; Και γιατί, για μια φορά επιτέλους, να μην το κουράσεις εσύ και να σκεφτείς ότι λίγα λόγια παραπάνω δε δημιουργούν παρεξηγήσεις αλλά ουσιαστικά τις αποτρέπουν; Και στην τελική, στο όνομα της μαντικής μου ιδιότητας και της ανυπέρβλητης υπομονής μου μέχρι τώρα, ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΙΛΑ!

Αγαπητοί μου, καταλαβαίνετε πιστεύω πως πολλά θέματα στη ζωή μας εξαρτώνται και καθορίζονται από καταστάσεις επικοινωνίας που αντιμετωπίζουμε καθημερινά. Και λέγοντας επικοινωνία δεν εννοώ να σηκώσουμε το κουλό μας και να πάρουμε τηλέφωνο το φίλο μας από το στρατό. Υπάρχει και μια επικοινωνία βαθύτερη, που κάνει τους ανθρώπους και τις σχέσεις μεταξύ τους να αντέχουν στο χρόνο.

Η λύση επομένως σε τέτοια θέματα είναι να ΜΙΛΑΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ! Ο καλός θεούλης μας έδωσε στόμα και μυαλό για να τα χρησιμοποιούμε συνδυαστικά. Και αν εσύ δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, τότε μην μου ξαναπείς ότι παρεξηγούμαι εύκολα. Γιατί εγώ φροντίζω να είμαι ξεκάθαρη/ος απέναντί σου και δικαιωματικά ζητώ το ίδιο από εσένα. Αν ΚΑΙ ΠΑΛΙ δεν μπορείς να το κάνεις, τότε κάλεσε τη μαντάμ Ζαΐρα, αυτή θα μπορέσει να μαντέψει τι εννοείς πίσω από αυτά που λες.

1 σχόλιο:

  1. Οταν καποιος δεν αφηνει να βγουν οι λεξεις απο το στομα του, μπορει να οφειλεται σε 2 περιπτωσεις:

    1 - Να νιωθει υπερανω

    ή

    2 - Να μην ξερει τι να πει λογω απειριας.......

    Ε.Θ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή