Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Τι νομίζεις....."Υ"πουργέ;

....από την Ανδρομέδα   


   Μοιάζω με πειραματόζωο; Μήπως μοιάζω με καρτούν; Το Superman ή κάτι τέτοιο; Μήπως μοιάζω με μία από τις ιδιοφυίες του πανεπιστημίου του Cambridge; Μοιάζω με κινητή εγκυκλοπαίδεια ή κάτι παρόμοιο;


Ξέρετε τι είμαι; Είμαι μία 17χρονη κοπέλα. Έχω όρεξη για ζωή. Θέλω να χαρώ τη φύση. Να γνωρίσω τον κόσμο. Να ταξιδέψω. Θέλω να εκμεταλλευτώ στο έπακρο την ευκαιρία που μου δόθηκε. Την ευκαιρία του να έχω την τύχη να ζω. Δεν είμαι πανεπιστήμονας. Και ούτε θέλω να είμαι. Και αν είμαι κομμάτι ενός ατυχούς συστήματος είναι γιατί αυτός είναι ο μόνος δρόμος για μένα για να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου.

Πώς μπορείς εσύ να εκμεταλλεύεσαι τον μονόδρομο αυτό για να με υποβάλεις σε μία τόσο ψυχοφθόρα διαδικασία; Και ποιος σου είπε ότι είμαι αρκετά ώριμη για να αποφασίσω από τώρα το επάγγελμα που μου αρέσει και θέλω να ακολουθήσω στην υπόλοιπη ζωή μου; Πώς μπορώ να ξέρω αν μία απόφαση του τώρα θα με κάνει ευτυχισμένη ή όχι; Τι νομίζεις πως είμαι υπουργέ; Τι; Έχεις την εντύπωση ότι οι εκατοντάδες ρυτίδες του προσώπου σου σε καθιστούν αυτόματα εξυπνότερο; Γιατί χιλιάδες μαθητές της Ελλάδας έχουν αντίθετη άποψη! Είμαστε όλοι τόσο ανώριμοι και ανόητοι για σένα; Κύριε Υπουργέ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου